Velkommen til lokalafdelingen Odense – Kerteminde – Nordfyns!

Vi vil gøre vores bedste for at understøtte det sociale, det oplysende og det netværksskabende for vores medlemmer. Det gør vi blandt andet med forskellige aktiviteter.

Vi vil være åbne og nytænkende om vores medlemstilbud for dermed at bidrage til at skabe og støtte op om et netværk for mennesker med sclerose og deres pårørende.

Her på vores side kan du læse meget mere om vores kommende arrangementer og se, hvordan du kontakter vores bestyrelse.

Vi vil altid gerne høre fra dig, hvis du har gode ideer til tiltag, og du er meget velkommen til at være med til at arrangere aktiviteter og oplevelser for alle, der er berørt af sclerosesagen i området.

Vi glæder os til at høre fra dig og til at se dig til de lokale arrangementer.

Vores lokale shop:

Du kan søge lokale legater

Hvis du har sclerose og er bosiddende i det tidligere Fyns Amt, kan du søge Viggo Sørensens Ferielegat her. Bemærk ansøgningsfristen d. 1. marts 2024.

Hvis du har sclerose og er bosiddende i Odense Kommune, kan du søge Thora Storgaards Mindelegat her. Bemærk ansøgningsfristen 1. april 2024.

Modtager du vores lokale nyhedsbrev?

Hvis du er medlem af Scleroseforeningen og tilhører en af de kommuner, vi dækker, så sender vi dig et lokalt nyhedsbrev på mail med information og opdateringer om arrangementer. Hvis du ikke modtager vores nyhedsbrev, så kontakt Scleroseforeningen på 36 46 36 46, så de kan sørge for, at dit medlemskab er opdateret med din rigtige e-mail adresse.

Bestyrelse

Herunder kan du se de enkelte medlemmer i bestyrelsen for Odense – Kerteminde – Nordfyns.

Anne Bjerg

Formand

event.okn@gmail.com

Claus Kobbernagel Andresen