Ny frivillig i Scleroseforeningen?

Kære kommende frivillig i Scleroseforeningen

Er du en af dem, der har lyst og tid at investere i at hjælpe os i Scleroseforeningen?

Vi er en forening, som rummer mennesker med sclerose samt deres pårørende. Vi har her i vores lokalafdeling i Aarhus/Skanderborg mange forskellige funktioner - en af dem er, at vi året igennem, typisk enten den første eller anden tirsdag i måneden, har et arrangement fra kl 18.00 til kl 22.00.

Det er oftest et foredrag med emner, som har en relevans for mennesker med sclerose og deres pårørende. Det er til det praktiske, vi har brug for din hjælp: det drejer sig om borddækning, kaffebrygning, anretning af frugt og kage, samt oprydning efter arrangementet. Du er naturlig altid velkommen til at deltage i foredraget som tilhører.

Vi er flinke mennesker, som vil sætte stor pris på din hjælp samt tage godt imod dig, og hjælpe dig godt igang. Du vil aldrig komme til at stå alene med opgaverne. Arrangementerne foregår på:

MarselisborgCentret, P.P. Ørumsgade 11, bygning 8, 1. sal, 8000 Aarhus C.

Hvis du er interesseret, så kontakt Anette Abildgård - mobil 2139 6184, hverdage mellem 14.00 og 20.00, eller på mail: anetteabild@gmail.com

Så tager vi en snak over en kop kaffe.