MS BrainFit - et medlemstilbud til dig med kognitive udfordringer

MS BrainFit er et medlemstilbud udviklet til dig, der oplever kognitive udfordringer i din hverdag. Med MS BrainFit kan du dagligt registrere dine kognitive symptomer og få hjælp til at håndtere udfordringer med dit energiniveau, din opmærksomhed eller din hukommelse. Nedenfor kan du læse mere om, hvordan du kommer godt i gang med MS BrainFit.

Hvad er MS BrainFit?

MS BrainFit er en web-app udviklet til at støtte de af Scleroseforeningens medlemmer, der oplever problemer med energiniveau, opmærksomhed eller hukommelse. Med MS BrainFit kan du dagligt registrere dine kognitive symptomer og derigennem få en bedre forståelse af dine symptomers udvikling over tid. Derudover er der i web-app’en samlet konkrete råd, værktøjer og strategier, der relaterer til energiniveau, opmærksomhed og hukommelse. Disse kan anvende som støtte i din hverdag.

Sådan henter du MS BrainFit ned på din telefon

MS BrainFit er en web-app og skal derfor hentes ned på din telefon før du logger ind. På din telefon åbner du siden www.msbrainfit.me via en browser, og henter efterfølgende denne side ned på telefonen hjemmeskærm.
Nu kan du logge ind i app’en ved brug af dit medlemsnummer og login til Scleroseforeningen.

Har du brug for hjælp til at hente MS BrainFit ned på din telefons, kan du finde en guide til hhv. iPhone og Android herunder.

Har du ikke før brugt dit medlemsnummer til at logge på Scleroseforeningens hjemmeside, kan du lave et password her

MS BrainFit er udviklet med støtte fra Merck