Aktiviteter for dig som er ung med sclerose

Hvert år arrangeres der flere arrangementer for dig som er ung med sclerose, og som gerne vil møde andre unge i samme situation. På denne side kan du blive klogere på, hvor tingene sker lokalt og nationalt.

Mød andre unge nær dig

Lokalt hos Scleroseforeningen er der i store dele af landet tilknyttet en Ungekontakt. Ungekontakter er unge frivillige, der ønsker at være med til at skabe lokale aktiviteter af social eller faglig karakter. De lokale arrangementer varierer i indhold og størrelse i de enkelte egne, og ønsker du at finde ud af, hvad der sker nær dig, så tag kontakt til din lokale Ungekontakt.

Hvis du selv har lyst til at være med til at sætte gang i de lokale aktiviteter, så send meget gerne Scleroseforeningen en mail til Annette Irma, på aje@scleroseforeningen.dk

Mød andre unge fra hele landet

Scleroseforeningens Ungeudvalg planlægger hvert en række arrangementer, som alle foreningens medlemmer fra 19 år til og med 40 år kan deltage i.
I 2020 er følgende planlagt:

Har du spørgsmål eller kunne du tænke dig at høre mere om arrangementer for unge med sclerose, så kontakt meget gerne Scleroseforeningens Ungekonsulent, Annette Irma på aje@scleroseforeningen.dk

Ung med sclerose