Kommende lokale aktiviteter

Er dit arrangement ikke på listen?

Kontakt Annette på aje@scleroseforeningen.dk med informationer om dit lokale arrangement for unge med sclerose.

UNG Tema

Hvert år afholder Ungeudvalget to UNG Tema-weekender for alle unge med sclerose. Temaet kan variere, men vi garanterer en weekend med nye sociale fællesskaber og en masse ny viden og inspiration til livet med sclerose. Som udgangspunkt er der en UNG Tema-weekend i både foråret og efteråret. Hold øje med arrangementskalenderen for at tilmelde dig.

Gå til arrangementskalender

Vil du lave et netværk for unge med sclerose?

Som netværkskoordinator kan du være med til at sørge for, at der kommer flere aktiviteter for unge med sclerose i dit lokalområde. Som netværkskoordinator for unge med sclerose får du fed erfaring til dit CV og skaber meningsfulde fællesskaber.

Seks unge mennesker sidder på række med ryggen til. En lyshåret ung kvinde med briller kigger over skulderen

Kommende tilbud i Scleroseforeningen