Mindeord - Sten Jensen

Det var en fyldt og smukt pyntet Kolind Kirke, der tog afsked med Sten Ydemann Jensen, som døde den 17. august efter kort tids alvorlig sygdom. Sten blev den 6. august ramt af en hjerneblødning og blev kun 46 år.

Sten var i flere år et meget aktivt medlem i vores lokalafdeling. Udover at han deltog i mange af vores arrangementer, varetog Sten igennem årene mange opgaver for bestyrelsen. Sten hjalp således skiftende ungekontakter, ligesom han var webmaster igennem flere år. De senere år var han medlem af bestyrelsen, hvor han både var sekretær og medhjælper ved vores årlige andevæddeløb Rap om Kap. Desuden stod han for møderne i netværksgruppen MS Djursland.

Vi lærte Sten at kende som en person, der altid var parat til at hjælpe. Både i foreningen og privat. Han knyttede solide bånd til de mennesker, som krydsede hans vej. Havde du brug for en ven kl 02:30 om natten, så stod Sten klar til at hjælpe. Sten var  meget vedholdende, og det kunne af og til føre til nogle lidt ophedede diskussioner, men han bar aldrig nag og var altid fokuseret på opgaven med at skabe de bedste vilkår for lokalafdelingens medlemmer.

Vi vil huske Sten for hans store engagement og hjælpsomhed og for hans til tider lidt skæve humor, som kunne løfte ethvert mut humør. Sten er og vil blive savnet iblandt os.

Æret være Stens minde!