Bring dine styrker på banen

Torsdag, 20 april, 2017 - 18:30 til 21:00Bring dine styrker på banenRegionalt medlemsmøde:Oplægsholdere på møderne er psykolog Jannie Engelbrecht og Master i Rehabilitering, fysioterapeut Anders G. Skjerbæk begge fra Sclerosehospitalerne i Danmark Aftenens foredrag handler om, hvad du kan gøre ved hjælp af dine styrker. Udgangspunktet er der, hvor du er lige nu. Vi taler ikke om supermennesker og trylleformularer. Heller ikke om skyldfølelse over at være nede. Men alle mennesker har nogle styrker. Nogle mange, nogle færre, nogle har opdaget dem, andre ikke. Du skal høre om, hvordan du udnytter sine styrker, og hvordan du bedst bringer dem i spil. Vore 2 oplægsholdere vil i et samspil guide os på både den psykiske og fysiske banehalvdel.Program:18.30 -18.40  Velkomst18.40 - 19.30 Oplæg og spørgsmål19.30 - 20.00 Pause med sandwich20.00 - 21.00 Oplæg og spørgsmålSted: Scandic Hotel HvidovreKettevej 42650 HvidovreAntal pladser: 80Pris: 50.00 kr.Tilmeldingmail: info@scleroseforeningen.dkSkriv ”København” + ”20.4.” + ”Styrker” samt medlemsnummer eller fulde navn og adresse samt det antal du tilmelder