Velkommen til lokalafdelingen Føroyar!

“Sclerosufelagið” er Scleroseforeningens lokalafdeling på Færøerne. Den startede som en klub den 27. marts i 1979, men overgik i 22. april 2007 til at være Sclerose-foreningens lokalafdeling på Færøerne.

I vores arbejde for at skabe det bedst mulige kendskab til sygdommen, afholder vi både oplysende og underholdende arrangementer for vores medlemmer og andre interesserede.

Vi engagerer os i politik, dels ved at arbejde i den færøske handicaporganisation MEGD, og dels ved kontakt med politikere og embedsmænd.

Kommende arrangementer

Lige nu er der ingen planlagte arrangementer

Modtager du vores lokale nyhedsbrev?

Hvis du er medlem af Scleroseforeningen og tilhører en af de kommuner, vi dækker, så sender vi dig et lokalt nyhedsbrev på mail med information og opdateringer om arrangementer. Hvis du ikke modtager vores nyhedsbrev, så kontakt Scleroseforeningen på 36 46 36 46, så de kan sørge for, at dit medlemskab er opdateret med din rigtige e-mail adresse.

Bestyrelse

Herunder kan du se de enkelte medlemmer i bestyrelsen for Føroyar.

Hallur Thomsen

sclerosufelag@sclerosufelag.fo