Velkommen til lokalafdelingen

feb

Frank Leerdrup Hansen
Mail: frank.leerdrup.hansen@gmail.com

Vi glæder os til at se dig
Scleroseforeningens lokalafdeling i Frederiksberg/København skaber mulighed for at mennesker med sclerose kan mødes til forskellige aktiviteter og foredrag. Nogle foredrag handler om håndtering af den sygdom, vi er fælles om. Det kan være kognitive problemer, sclerosetræthed, inkontinens osv. Andre foredrag har almen-oplysende og underholdende karakter. Det kan være ølsmagning, foredrag om at lave din egen juice osv. Vi har også sammenkomster af mere social karakter, f.eks. mandags-café-aftener.

Under Aktiviteter kan du læse om og tilmelde dig kommende arrangementer. Der er adgang for kørestole til alle arrangementer, og hvis du pga. sygdommen har brug for en personlig hjælper, er denne velkommen uden betaling eller medlemsskab.

Under Nyheder og Seneste nyt kan du læse resuméer af arrangementer, der er afholdt.
Hvis du tilmelder dig nyhedsbrevet, sender vi dig information om kommende arrangementer.

Under Bestyrelsen kan du se, hvem der er valgt ind i lokalbestyrelsen. Hvis du ønsker at deltage i bestyrelsen, kan du kontakte en af os for at høre mere om, hvad vi laver, og du kan stille op til valg ved årsmødet, som afholdes i januar eller februar.

Du kan finde vores Facebook-grupper her:
MS-gruppen for alle aldre (København og omegn)
Lokalafdelingen Frederiksberg og København

Walk & Talk i Valbyparken
Lørdag den 14. september 2019 afholder vi Walk & Talk i Valbyparken med henblik på at samle penge ind til forskning i sclerose og til aktiviteterne i lokalafdelingen. Her kan du læse mere om arrangementet.
Facebook-side: https://www.facebook.com/mswalkandtalk
Hjemmeside: http://www.walkntalk.dk

Se andre arrangementer i Frederiksberg og Københavnsområdet her:

Café Rosen, som arrangerer musikaftener i caféen på Poul Bundgaards Vej.
Bycaféen, som arrangerer byvandringer, ture til kunstudstillinger og hygge-brunch - altid med god adgang for kørestolsbrugere.

Den første onsdag i måneden er der socialt samvær på Café Vivaldi for alle aldre. Nye er hjerteligt velkomne, men kontakt lige Anne-Mette først på tlf. 25153630 eller på mail amhh1985@hotmail.com - så du ikke går forgæves, hvis arrangementet er aflyst eller flyttet.

Desuden er der Mandags-caféen, som arrangerer julefrokost og sommerfest. Når der er frivillige til at arrangere det, holder Mandagscaféen sociale hyggeaftener på Poul Bundgaards Vej  første mandag i hver måned.