Velkommen til lokalafdelingen Frederiksberg – København!

Lokalafdelingen i Frederiksberg og København skaber mulighed for, at mennesker med sclerose kan mødes til forskellige aktiviteter og foredrag.

Det kan du blandt andet opleve i vores lokalafdeling:

• Foredrag om håndtering af sclerose, herunder kognitive problemer, sclerosetræthed, inkontinens eller andre relevante ting.
  • Sjove og underholdende aktiviteter med masser af mulighed for social samvær. Vi har for eksempel haft ølsmagning og foredrag om at lave din egen juice.
  • Socialt samvær på Restaurant Allegade 10 på Frederiksberg for alle aldre. Det er en tradition den første onsdag i måneden.
  • En ungegruppe, som løbende laver sociale arrangementer for unge med sclerose.

Kontakt os, hvis du er interesseret i at høre mere.

Vi glæder os til at se dig!

Modtager du vores lokale nyhedsbrev?

Hvis du er medlem af Scleroseforeningen og tilhører en af de kommuner, vi dækker, så sender vi dig et lokalt nyhedsbrev på mail med information og opdateringer om arrangementer. Hvis du ikke modtager vores nyhedsbrev, så kontakt Scleroseforeningen på 36 46 36 46, så de kan sørge for, at dit medlemskab er opdateret med din rigtige e-mail adresse.

Bestyrelse

Herunder kan du se de enkelte medlemmer i bestyrelsen for Frederiksberg-København.

Frank Leerdrup Hansen

frank.leerdrup.hansen@gmail.com

Thomas Pedersen

Næstformand