Velkommen til lokalafdelingen

Jens Schmidt
E-Mail: cajema@live.dk
Mobil: 24892100

Alle arrangementer er desværre aflyst grundet corona virus efter anbefaling af Scleroseforeningen. Vi håber vi vender tilbage til maj med forenings arbejdet.

Lokalafdelingen er samlingspunktet for alle, der arbejder for sclerosesagen i vores lokalområde. Det er vores mål at skabe netværk både mellem os som er berørt af sclerose, og alle jer der har indlflydelse på vores hverdag.

I vores arbejde for at skabe det bedst mulige kendskab til sygdommen afholder vi både oplysende og underholdende arrangementer for vores medlemmer og andre interesserede. Vi engagerer os i lokalpolitik, dels ved at arbejde i de lokale handicapråd , og dels ved kontakt med lokalpolitikere og embedsmænd.

Lokalforeningen har tre stående arbejdsgrupper, som sikrer arbejdet med vores målsætninger:

• Netværksgruppen
  • Info - og eventgruppen
  • Lokalpolitikgruppen

Hvis du er interesseret i at støtte sclerosesagen med din frivillige arbejdskraft, eller med andre midler, så kontakt lokalafdelingen på adressen herunder, eller i menuen "Kontakt os" øverst på hjemmesiden.

Betaling for arrangementer kan ske via NemTilmeld eller til kontonummer 6060 - 5367410 husk du er først tilmeldt  når pengene er overført .