Velkommen til lokalafdelingen Ringkjøbing – Skjern!

Lokalafdeling Ringkøbing-Skjern er et godt samlingspunkt for mennesker med sclerose og deres familier.

Det er lokalafdelingens mål at skabe netværk både mellem os, som er berørt af sclerose og dem, har indflydelse på vores hverdag.

I vores arbejde for at skabe det bedst mulige kendskab til sygdommen afholder vi både oplysende og underholdende arrangementer for vores medlemmer og andre interesserede.

Vi ligger i den geografisk største kommune, og det betyder, at vi ofte oplever, at der er langt til arrangementer. Vi forsøger at lægge arrangementer lidt forskellige steder, så det bliver ligelig fordelt med afstanden. Du kan se vores kommende arrangementer her på siden.

Vi engagerer os i lokalpolitik, dels ved at arbejde i de lokale DH, Handicaprådet, Tilgængelighedsudvalget og Frivilligrådet og dels ved kontakt med lokalpolitikere og embedsmænd også via frivilligrådet.

Vi har to stående arbejdsgrupper, som sikrer arbejdet med vores målsætninger:

• Netværksgruppen
• Info- og eventgruppen

Hvis du er interesseret i at støtte sclerosesagen med din frivillige arbejdskraft, eller med andre midler, så find vores kontaktinformation her på siden.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Modtager du vores lokale nyhedsbrev?

Hvis du er medlem af Scleroseforeningen og tilhører en af de kommuner, vi dækker, så sender vi dig et lokalt nyhedsbrev på mail med information og opdateringer om arrangementer. Hvis du ikke modtager vores nyhedsbrev, så kontakt Scleroseforeningen på 36 46 36 46, så de kan sørge for, at dit medlemskab er opdateret med din rigtige e-mail adresse.

Bestyrelse

Herunder kan du se de enkelte medlemmer i bestyrelsen for Ringkjøbing- Skjern.

Aninne Sofie Høgsberg Højmose

Formand

formand@sclerose-rksk.dk

Flemming Madsen