Sommerspil "Jesus Christ Superstar"

Sommerspil 'Jesus Christ Superstar' er en stor historie - måske den største af dem alle. Historien om et opgør i en tid for længe siden - en tid med undertrykkelse og krige, som tog deres udspring i religion og magt.

Scleroseforeningens lokalafdeling Ringkøbing-Skjern inviterer medlemmer samt nødvendig ledsagere til:

Sommerspil 'Jesus Christ Superstar' er en historie - måske den største af dem alle. Historien om et opgør i en tid for længe siden - en tid med undertrykkelse og krige, som tog deres udspring i religion og magt.

Desværre ligner det jo til forveskling den verden vi kender i dag, idet vi ikke på dette punkt ikke er nået meget længere. Denne musical er altså en virklighed og eviggyldig fortælling, der fint beskriver vor tids små såvel store spørgsmål og kriser.

'Jesus Christ Superstar' er en såkaldt gennemkomponeret musical, hvor hele forestillingen bliver fortalt gennem 24 sange. Historien er Jesus sidste dage set fra den mere og mere skeptiske Judas side. Vi ser, hvordan hans tiltro til Jesus vakler, hvilket til sidst får ham til at angive denne til den jødiske autoritet. Derpå følger domfældelsen og henrettelsen alt skildret i musik, dans og store optrin.

Varde sommerspil 2022 bliver, som altid, opført af 7-kantens frivillige.

PRIS : 75 kr./person - nødvendig ledsager er gratis

TILMELDING : senest 2 juli kl 20

BETALING : via nemtilmeld (NemTilMeld)

Billetter sælges 'først til mølle'
16 billetter fordelt således : 3 stk. kørestolspladser - 3 stk. ledsager
                                             10 stk. alm. pladser

PRAKTISK OPLYSNINGER :
Kørestolsbruger vil blive placeret på række 0. Ledsager bliver placeret på en almindelig stol umiddelbart ved siden af kørestolen.

Ankomst med handicapkørsel eller flextrafik skal man sættes af ved enden af Enghavevej, Varde.

Billetter udleveres den 3. juli af Sigvald Henriksen (sort/scleroseforeningen med navn) mobil: 20 22 29 63 - står ved enden af Enghavevej, Varde.

Spørgsmål kontakt : Sigvald  mobil: 20 22 29 63  mail: sigvald@sclerose-rksk.dk

BETALING
via nemtilmeld

Sigvald Henriksen