Velkommen til lokalafdelingen Storkøbenhavn – Nord!

Din lokalafdeling Storkøbenhavn – Her er vi i alt et par tusinde medlemmer – og cirka 500 af vores medlemmer har sclerose. Vi dækker Gentofte, Gladsaxe, Lyngby-Taarbæk, Rudersdal og Hørsholm kommuner.

Vi er en delvist ny bestyrelse, som har valgt at gå ”all in” på tilbudsfronten med aktiviteter til vores medlemmer. Vi håber og har et ønske om, at favne bredt med vores tilbud.

Hos os kan du blandt andet opleve:

• Aftenforedrag med relevante foredragsholdere.
  • Sociale cafemøder for vores medlemmer.
  • Vi tilbyder både enkelte begivenheder af et par timers varighed, men også forløb, som strækker sig over 4-8 gange, hvor vores medlemmer får mulighed for at komme mere i dybden indenfor et område.

Da vi er startet op fra bunden i forhold til at få gjort vores medlemmer opmærksom på, at vi er her, har vi i bestyrelsen valgt at fokusere på aktivitetsdelen. Lokalafdelingen står dog på tre ben, og vi vil meget gerne have flere frivillige kræfter ind – man behøver ikke at sidde i bestyrelsen for at være med til at gøre en super vigtig forskel.

De to andre ben, udover medlemsaktiviteter, er at varetage scleroseramtes interesser gennem lokalpolitiske handicapråd, at øge kendskab til sclerose samt hjælpe med at indsamle midler til forskning.

Du er altid velkommen til at deltage i vores arrangementer.

Vi glæder os til at se dig!

Tilgængelighed til vores arrangementer

De fleste af vores arrangementer afholdes på steder med handicapadgang og tæt på offentlig transport. Kontakt os, hvis du er i tvivl.

Modtager du vores lokale nyhedsbrev?

Hvis du er medlem af Scleroseforeningen og tilhører en af de kommuner, vi dækker, så sender vi dig et lokalt nyhedsbrev på mail med information og opdateringer om arrangementer. Hvis du ikke modtager vores nyhedsbrev, så kontakt Scleroseforeningen på 36 46 36 46, så de kan sørge for, at dit medlemskab er opdateret med din rigtige e-mail adresse.

Bestyrelse

Herunder kan du se de enkelte medlemmer i bestyrelsen for Storkøbenhavn Nord.

Tina Strømann

Formand

storkoebenhavnnord@gmail.com

Sonja Aasted Halse

Kasserer

Anne-Mette Larsen

Christina Kamilla Dahlberg

Ansvarlig for medlemsaktiviteter

Corina Malmgren Jensen

Hanne Hvidemose

Jill Pedersen

Bestyrelsesmedlem, Ansvarlig for event og indsamling

Vi ses i lokalafdeling Storkøbenhavn – Nord!

Lokalafdelingens CVR-nummer: 29 95 35 97