Velkommen til lokalafdelingen

Kenneth Bjerregård
E-Mail: k2b@youmail.dk
Telefon: 29 64 24 63

Lokalafdelingen Storkøbenhavn - Vestegnen dækker over kommunerne Hvidovre, Brøndby, Vallensbæk, Ishøj, Albertlund, Ballerup, Glostrup, Herlev, Høje-Taastrup og Rødovre.

Vi er nu klar med efterårs programmet for 2019

Vi kommer vidt omkring med en overvægt på familien herunder de pårørende, men der er også blevet plads til spændende arrangementer om motion og kost.

Programmet ser således ud

• Syg med Cannabis: 12.september 2019 - kl. 19:00-21:00. Scleroseforeningens kantine, Poul BUndgårdsvej 1, 2500 Valby.

• Tak til Mor og Far.  14. september 2019 - kl. 13:00-17:00. Grennessminde, Snubbekorsvej 16, 2630Taastrup.

Arrangementet er planlagt af Emma, Emilie Og Frederikke, hvis mødre har sclerose. Støt op om deres initiativ.

• Omgivet af sygdom  25 september 2019 - kl. 19:00-21:00. Herlev Medborgerhus, Herlevgårdsvej 18, 2730 Herlev

Et arrangement for hele familien med fokus på den pårørende.

• Vinterbadning. 10. oktober 2019 - kl. 17:00-18:00. Valkyrien, Søndre Molevej 22, 4600 Køge.

• Udlev drømmen  om at rejse. 24. oktober 2019 - kl. 18:00-20:00. Brønden, Brøndby Strand Centrum 60, 2660 Brøndby Strand

• Tre . foreningen.114. november 2019 - kl. 18:00-21:00. Herlev Medborgerhus, Herlevsgårdsvej 18, 2730 Herlev.
  • Robusthed.  27. november 2019- kl. 19:00 - 21:00. Taastrup Kulturcenter, Poppel Alle 12, 2630 Taastrup.

•

Gløgg. 4. december 2019 kl. 15:00 - 18:00, Herlev medborgerhus, Herlevgårdsvej 18, 2730 Herlev

Du kan se programmet på hjemmesiden.

Brug evt. dette link: https://scleroseforeningen.dk/lokalafdeling/storkobenhavn-vestegnen

Du kan også følge os på Facebook: Storkøbenhavn-Vestegnen.

Om lokalafdelingen

Lokalafdelingen er samlingspunktet for alle, der arbejder for sclerosesagen i vores lokalområde. Det er vores mål at skabe netværk både mellem os som er berørt af sclerose, og alle jer der har indflydelse på vores hverdag.

I vores arbejde for at skabe det bedst mulige kendskab til sygdommen afholder vi både oplysende og underholdende arrangementer for vores medlemmer og andre interesserede. Vi engagerer os i lokalpolitik, dels ved at arbejde i de lokale handicapråd , og dels ved kontakt med lokalpolitikere og embedsmænd.

Lokalforeningen har tre stående arbejdsgrupper, som sikrer arbejdet med vores målsætninger

• Netværksgruppen
  • Info- og eventgruppen
  • Lokalpolitikgruppen

Hvis du er interesseret i at støtte sclerosesagen med din frivillige arbejdskraft, eller med andre midler, så kontakt lokalafdelingen på adressen herunder, eller i menuen "Kontakt os" øverst på hjemmesiden.