Velkommen til lokalafdelingen

Kenneth Bjerregård
E-Mail: k2b@youmail.dk
Telefon: 29 64 24 63

Lokalafdelingen Storkøbenhavn - Vestegnen dækker over kommunerne Hvidovre, Brøndby, Vallensbæk, Ishøj, Albertlund, Ballerup, Glostrup, Herlev, Høje-Taastrup og Rødovre.

Vi er nu klar med efterårs programmet for 2020

Vi kommer vidt omkring med et alsidigt program, så der er noget for alle målgrupper.

Programmet ser således ud

• Om at leve med en autoimmun sygdom - Anne Sophie Espersen. Det foregår den 16.9 i Taastrup Kulturcenter.

• Kunstterapi : et forløb over 4 gange (16.9, 23.9, 30.9 0g 7.10) I herlev Medborgerhus, Herlevgårdsvej 18, 2720 Herlev.

• Præstationskultur hos unge (passer vi godt nok på  de unge). Det foregår  den 4.11 i Taastrup Kulturcenter.

• Læg dyrene i seng. Et vinteroplevelse i Zoo den 2.12.

Du kan se programmet på hjemmesiden.

Brug evt. dette link: https://scleroseforeningen.dk/lokalafdeling/storkobenhavn-vestegnen

Du kan også følge os på Facebook: Storkøbenhavn-Vestegnen.

Husk Cafe Rosen, de har fem flotte arrangemenger i foråret.

Om lokalafdelingen

Lokalafdelingen er samlingspunktet for alle, der arbejder for sclerosesagen i vores lokalområde. Det er vores mål at skabe netværk både mellem os som er berørt af sclerose, og alle jer der har indflydelse på vores hverdag.

I vores arbejde for at skabe det bedst mulige kendskab til sygdommen afholder vi både oplysende og underholdende arrangementer for vores medlemmer og andre interesserede. Vi engagerer os i lokalpolitik, dels ved at arbejde i de lokale handicapråd , og dels ved kontakt med lokalpolitikere og embedsmænd.

Lokalforeningen har tre stående arbejdsgrupper, som sikrer arbejdet med vores målsætninger

• Netværksgruppen
  • Info- og eventgruppen
  • Lokalpolitikgruppen

Hvis du er interesseret i at støtte sclerosesagen med din frivillige arbejdskraft, eller med andre midler, så kontakt lokalafdelingen på adressen herunder, eller i menuen "Kontakt os" øverst på hjemmesiden.