Attak med føleforstyrrelser og smerter

Spørgsmål

Jeg skriver fordi jeg har en mor der pt. har et attak. Hun er følelsesløs fra tæerne og op til midt på livet. Hun kan gå, men har svært ved at holde balancen. Men mest af alt har hun rigtigt ondt. Kan man gøre noget? Kan man få noget smertestillende, som kan hjælpe hende igennem. Hun er ca. 5 uger inde i det her attak. Hvor lang tid er der igen?

Hun fik diagnosen for 8,5 år siden og har kun haft 2 attakker, siden det blev opdaget. Så det er en rimelig rolig form for sclerose hun har. Hun arbejder fuld tid - også nu under attakket - kan hun gøre noget værre ved ikke at få ro og hvile? Hun sover ikke om natten, fordi hun har ondt. Hun skal scannes først i april, men lige nu er der godt nok lang tid til. Det er svært at se på, at hun har det så skidt, men jeg ved ikke hvad vi kan gøre for at hjælpe hende.

Svar

Log ind som medlem

Log ind med dit medlemslogin for at få adgang

Log ind