Gå til hovedindhold

Attak uden det kan ses på MR

Spørgsmål

Jeg er ny-diagnosticeret med attakvis MS. Jeg har fået ordineret Gabapentin (400 mg x 1) ved egen læge - bliver "fuld" af dem. Spørgsmålet er om bivirkningerne bliver mindre med tiden? Hvad siger erfaringen med Gabapentin. Føler mig nok lidt for "rask" til at tage det, så er gået i tænkeboks ind til videre.

Jeg har gennem de seneste 7-8 måneder døjet med følelsesforstyrrelser i venstre arm. Disse er kun blevet værre: Har smerter op ad armen, fingre der sover, det prikker og stikker. Armen føles tung som bly. Derfor havde jeg også en forventning om, at min seneste hjernescanning ville vise flere læsioner. Men der er heldigvis kun dem der plejer at være. Hvordan kan det være, at det forholder sig sådan, når sygdommen umiddelbart er i ro?

Svar

Log ind som medlem

Log ind med dit medlemslogin for at få adgang

Log ind

Ikke medlem?

Hvis du giver os din e-mail og telefonnummer, kan du få adgang mod, at du accepterer, at vi kan kontakte dig og fortælle mere om dine muligheder for at støtte scleroseforeningens arbejde

Anmod om adgang