Gå til hovedindhold

Blæretømningsbesvær

Spørgsmål

Jeg har igennem en måneds tid haft problemer med at tømme blæren. Min læge har ordineret Prostazosin, dette gør at der trods alt kommer lidt urin ud. Jeg har efter at være begyndt på dette produkt konstant tissetrang i blæren og har fået kløende knopper (udslæt) på mave/baller.

Har fået dette produktnavn Detrusitol af scleroseklinikken, men på indlægssedlen står at man ikke må bruge det, hvis man har problemer med at tømme blæren/tisser med tynd stråle. Jeg har forsøgt en uges tid at få be/afkræftet hos scleroseklinikken og egen læge, om jeg må tage Detrusitol men uden held, håber I kan hjælpe da problemet er blevet meget stort, både fysisk og psykisk.

Svar

Log ind som medlem

Log ind med dit medlemslogin for at få adgang

Log ind

Ikke medlem?

Hvis du giver os din e-mail og telefonnummer, kan du få adgang mod, at du accepterer, at vi kan kontakte dig og fortælle mere om dine muligheder for at støtte scleroseforeningens arbejde

Anmod om adgang