Cannabis og anden medicin

Spørgsmål

Min mand er ramt af sclerose gennem 30 år, nu meget invalideret af det, sidder i elektrisk kørestole, masser af døgnpleje, kan intet selv, kan stadig tale. Han har, efter tv-udsendelserne om cannabis, afprøvet cannabistablet Marinol, desværre uden effekt. Vi har selv skaffet cannabisolierne THC og OBD og dem afprøver han nu. Dog uden effekt gennem nogle uger.

Han får også meget andet medicin: Temgesic mod smerter, Baklofen "Mylan" muskelafslappende, Bendroza for blodtrykket, Hexal mod hyperkinetisk hjertesyndrom, Sirdalud mod muskelkramper. Vil cannabisolierne virke bedre, hvis han holder op med at tage noget af hans andet medicin? Som nævnt har der ingen effekt været, men han håber alligevel sådan, at cannabis kan hjælpe ham.

Svar

Log ind som medlem

Log ind med dit medlemslogin for at få adgang

Log ind