CCSVI, fup eller fakta

Spørgsmål

Jeg vil meget gerne vide, i hvor lang tid endnu, man fra Scleroseforeningens og neurologernes side, har i sinde at ignorere CCSVI og behandlingen heraf.

Der er nu, på verdensplan, adskillige læger, radiologer og neurologer, der anerkender CCSVI og behandler patienter herefter. Og stort set alle patienter melder om bedring i tilstanden og fornyet livskvalitet. De første danske MS-patienter er nu også behandlet og melder, som andre, om en bedring i deres tilstand.

Hvor længe endnu vil man have hovedet begravet i sandet, mens andre lande stormer frem og nye behandlingsklinikker dukker op næsten alle steder? De danske MS-patienter lades i høj grad i stikken, hvilket er ganske uacceptabelt! Har man i DK helt glemt lægeføftet?

Frustrationen og vreden vokser blandt patienter, som føler sig totalt ladt i stikken, mens læger og neurologer jagter økonomiske interesser, og ikke vil patienternes bedste, samt heller ikke er indstillede på at hjælpe.

Svar

Log ind som medlem

Log ind med dit medlemslogin for at få adgang

Log ind