CCSVI - opdatering august 2010

Spørgsmål
Som reaktion på det svaret , må jeg sige, at jeg stadig ikke begriber hvorfor der ikke er nogen, som er åbne overfor den løsning, Dr. Zamboni kommer med?

I ved sandsynligvis ikke, hvordan det er selv at have MS.

Det er jo så indlysende. Hvis man klemmer et bånd hårdt om armen, hvad sker der så? Så stopper man for blodtilførslen og følgende sker: 1. Armen begynder at sove og snurre. 2 Så står den langsom af 3. Musklerne virker ikke med samme styrke længere. 4. Den bliver slap. 5. Den bliver lam og kan ikke bruges længere. Det samme gælder for øjne, ben, hænder, fødder, hele kroppen og hørelsen, hvortil svimmelhed indtræder.

Det er i hvert fald min overbevisning, for jeg har prøvet det hele.

Jeg synes bare det er så ærgerligt og latterligt, at der går politik i det, for inden I har fået undersøgt det hele på kryds og tværs, er der en masse mennesker som er gået tabt.

Hvad med at imødekomme Dr. Zamboni, få ham til at vise og fortælle jer, hvad det drejer sig om. Så kan I pakke den danske stolthed lidt ned og lytte på andre?
Svar

Log ind som medlem

Log ind med dit medlemslogin for at få adgang

Log ind