Gå til hovedindhold

Er Tysabri nødvendigt, angst for bivirkninger

Spørgsmål

Jeg skriver til dig for at få en vurdering af hvad "min nye læge" har skrevet til mig.

Jeg har fået et brev hvori hun skriver til et hospital, vedrørende min situation med sclerose kendt fra 1998, at hun gerne vil have deres vurdering, da jeg skal til MR-scanning her i slutningen af måneden.

I brevet skriver hun for eksempel at jeg har og dels 2007.

Min spørgsmål er nu:

1) Hvad betyder ?

2) Hun mener, at jeg kan være en kandidat til Trysabribehandling, efter jeg, gennem 5 dage, har haft en følelse af venstresidig sensibilitetudfald svarende til ansigt, Truncus og hånd. Tilstanden er ledsaget af svimmelhed. Mit spørgsmål er her: Er det ikke at skyde gråspurve med kanoner, at jeg, på baggrrund heraf, skal starte i behandling med Tysabri?

Sagen er, at jeg er lidt (meget) skræmt af eventuelt at skulle i Trysabribehandling.

Ville gerne høre min egen læge om disse ting, men hun er ikke til at få fat i pr. telefon. så derfor skriver jeg nu også her.

Svar

Log ind som medlem

Log ind med dit medlemslogin for at få adgang

Log ind

Ikke medlem?

Hvis du giver os din e-mail og telefonnummer, kan du få adgang mod, at du accepterer, at vi kan kontakte dig og fortælle mere om dine muligheder for at støtte scleroseforeningens arbejde

Anmod om adgang