Forhåndsgodkendelse og hvad hvis vi ikke får

Spørgsmål

Min datter på 16 år fik konstateret Sclerose i begyndelsen af april og begyndte med medicin i slutningen af april. Da hun fik konstateret sygdommen mente lægerne, at hun havde haft den i ca. ½ år og haft 3 attakker. Det sidste attak var det der medførte indlæggelse og diagnose. Siden da har hun ikke haft flere attakker.

Jeg har købt en rejse til Istanbul med min datter i uge 42 og forsøger nu at tegne en rejseforsikring med Europæiske. De kræver dog først et forhåndstilsagn fra min datters egen læge og herefter 7 dage til afgørelse. Mit spørgsmål går på, om I har nogle erfaringer med rejseforsikringer?
Hvad nu hvis de afviser? Så er der jo gået en del tid og vi er stadig på bar bund. Og hvad nu hvis vi ikke kan få en sådan forsikring. Kan vi så ikke rejse ned til solen?

Svar

Log ind som medlem

Log ind med dit medlemslogin for at få adgang

Log ind