Gå til hovedindhold

Forværring efter inaktivitet

Spørgsmål
Jeg har været syg i ca. 15 år. Jeg har stort set været i behandling med Sirdalud hele forløbet. Dosis blev gradvist sat op fra 5 mg til 12 mg 2 gange dgl. Jeg har gennem det seneste trænet meget lidt pga. megen alvorlig sygdom i familien. Pt. gangtræner jeg nu 2 gange om ugen, men har fået meget spasticitet i begge knæ. Jeg er temmelig chokeret over reduceringen i både gangdistance- og kvalitet. Jeg går med stok. Ville det kunne hjælpe at skifte præparat? Jeg har prøvet baklofen, men havde meget ubehag - men ved ikke om jeg dengang også gik til for høj dosis? Hvad kan/skal jeg gøre?
Svar

Log ind som medlem

Log ind med dit medlemslogin for at få adgang

Log ind

Ikke medlem?

Hvis du giver os din e-mail og telefonnummer, kan du få adgang mod, at du accepterer, at vi kan kontakte dig og fortælle mere om dine muligheder for at støtte scleroseforeningens arbejde

Anmod om adgang