Helhedsorienteret indsats i hjemmet

Spørgsmål

Min mand er meget udfordret på det kognitive, og trætheden er umenneskelig. Han har et krævende job, hvilket betyder bekymring og stress, da han ikke føler, han kan følge med. Kommunen vil ikke bevillige ham fleksjob, så han har lavet en aftale med firmaet om 25 timer/ugen. Lønnedgangen betaler vi selv for. Selv de 25 timer han har nu, har han svært ved at overskue.

Vi har 2 børn på 4 og 6 år. Vi er begge ved at brænde ud. Jeg er selv ramt af angst, men er i behandling. Jeg arbejder 30 timer/ugentligt (er ikke sygemeldt). Er der noget hjælp at hente hos kommunen i forhold til aflastning med børn/rengøring, eller er han ikke "syg nok" - Vi fornemmer konstant en manglende accept og forståelse for hans sygdom fra kommunen, da han endnu ikke er udfordret fysisk - udover den umenneskelige træthed.

Svar

Log ind som medlem

Log ind med dit medlemslogin for at få adgang

Log ind