Gå til hovedindhold

Hududslæt ved Aubagio

Spørgsmål

Efter ca. 3 måneder på Aubagio begyndte jeg at få noget der ligner vabler på hænderne, små røde knopper hist og pist, nogen større end andre. Nogen ligner en vabel uden vand i. Pludselig kan huden sprække, og det tager tid inden det igen heler. Det har mest været på højre hånd, og kun lidt venstre hånd og ganske lidt på fødderne. I få perioder er der ingenting, men i slutningen af sidste uge er det kommet rimelig voldsomt igen - specielt på højre hånd og i mit ansigt, hvor huden ser tør ud omkring næsen, og der er kommet små røde pletter (det ligner ikke bumser). Har I hørt om dette før?

Svar

Log ind som medlem

Log ind med dit medlemslogin for at få adgang

Log ind

Ikke medlem?

Hvis du giver os din e-mail og telefonnummer, kan du få adgang mod, at du accepterer, at vi kan kontakte dig og fortælle mere om dine muligheder for at støtte scleroseforeningens arbejde

Anmod om adgang