Gå til hovedindhold

Infektion ved Tysabri

Spørgsmål

Til september har jeg været i behandling med Tysabri i to år og har ikke haft attakker i den tid, og det er jo fantastisk. Dog tænker jeg, om medicinen kan være for "stærk" til mig. Der er hele tiden et eller andet efter mig, forkølelse, maveonde, herpes udbrud, feber, bylder/bumser, hævelser i fingre og tæer. Det er pænt træls, at jeg kun føler mig godt tilpads nogle få dage om måneden. Jeg er blevet undersøgt på kryds og tværs uden man finder noget, mine blodprøver viser lidt forhøjede hvide og røde blodlegemer og levertal. Jeg vil lige sige, at før jeg startede på Tysabri var jeg sjældent syg, derfor mistænker jeg Tysabri. Kan det være pga. af det, og hvis det er, hvilke muligheder har jeg så?

Svar

Log ind som medlem

Log ind med dit medlemslogin for at få adgang

Log ind

Ikke medlem?

Hvis du giver os din e-mail og telefonnummer, kan du få adgang mod, at du accepterer, at vi kan kontakte dig og fortælle mere om dine muligheder for at støtte scleroseforeningens arbejde

Anmod om adgang