Gå til hovedindhold

For kort virkning af Mitoxantrone

Spørgsmål

Mit spørgsmål går på, at jeg i dag får Novantrone-kur hver tredje måned. Det har jeg fået i ca. 2 år hvilket jeg har været glad for, for når jeg har fået den, synes jeg, at jeg har jeg fået flere kræfter.

Lige i øjeblikket synes jeg imidlertid at det står lidt stille med bedringen - kun når jeg lige får kuren kommer mine kræfter tilbage. Kan denne korte virkning skyldes at der går 3 måneder imellem behandlingerne?

I så fald vil jeg måske mene at Trysabri er bedre for mig, da der kun går en måned imellem hver behandling.

Jeg tør dog heller ikke holde op med Novantrone, for den først måned efter behandling har jeg jo flere kræfter til at gå.

Svar

Log ind som medlem

Log ind med dit medlemslogin for at få adgang

Log ind

Ikke medlem?

Hvis du giver os din e-mail og telefonnummer, kan du få adgang mod, at du accepterer, at vi kan kontakte dig og fortælle mere om dine muligheder for at støtte scleroseforeningens arbejde

Anmod om adgang