Parforholdsproblemer

Spørgsmål

Jeg er forlovet med en dejlig kvinde, der har sclerose på moderat niveau. Jeg syntes ikke, hun tager sin sygdom alvorligt. Såsom hun sidder tit til langt ud på natten og spiller spil på sin mobil, dvs hun kommer i seng på meget forskellige tidspunkter, og står op med både få og nogen gange mange timers søvn, jeg har flere gange sagt til hende, at det er nødvendigt med forholdsvis fast døgnrytme, for hun kan ikke forstå, at hun er så energiforladt, ugidelig og humørsvingende, og jeg har tit prøvet at sige til hende, at det til dels skyldes hendes ustabile og ureglmæssige søvn og døgn rytme.

Derudover er hun meget glemsom, og når vi gør hende opmærksom på noget, hun har glemt, evt i forbindelse med en aftale eller lignende, så er det ikke hende, men os andre der husker forkert, eller også har hun ikke sagt det, vi andre har hørt hende sige. I starten af vores forhold havde vi sex regelmæssigt, dvs. 2 til 3 gange om ugen, nu er det max 2 gange om måneden, hun siger hun nok skal få lysten igen men intet sker, og hun gør intet for at ændre på det, eller få hjælp da hun ikke ser noget problem, og at jeg fokuserer for meget på det. Håber du kan hjælpe mig.

Svar

Log ind som medlem

Log ind med dit medlemslogin for at få adgang

Log ind