Synsprognose efter synsnervebetændelse

Spørgsmål

I januar 2006 fik min datter, som nu er 33 år gammel, konstateret sclerose. Hun havde inden da i flere år haft synsforstyrrelser, især når hun løbetrænede. Disse synsforstyrrelser er blevet værre siden da; synet bliver sløret når hun for eksempel cykler, men bliver dog normalt igen når hun holder sig i ro. Hun har ligeledes problemer med at øjnene svier en del.

Hun lever strengt efter scleroseforeningens kostråd, og mange af de symptomer, som hun havde for 2 år siden er gået tilbage - men ikke synsnervebetændelsen.

Har du nogle gode råd, for vi er natyrligvis bekymrede for hendes fremtid? Vi har hørt om en dame, som næsten var helt blind af sin synsnervebetændelse, hun fik hjælp af en kinesisk akkupunktør og har i dag et normalt syn, hvortil vi spørger os selv, om det mon kan passe! Hvad mener du?

Svar

Log ind som medlem

Log ind med dit medlemslogin for at få adgang

Log ind