Gå til hovedindhold

Trætte ben

Spørgsmål

Jeg har haft sclerose siden år 2000. Har vel haft et ok forløb, lidt attakker. Er i behandling med Avonex, og det går også ok. Har en nerveskade i rygmarven, en skade der gør at jeg har sindssygt mange smerter sidst på dagen, når man sætter/ligger sig ned. Det har jeg så fået Tramafol Actavis 50 mg, tager 3 stk og det fungerer fint.

De seneste måneder har jeg fået problemer med mine ben gør ikke decideret ondt, men de er bare sindssygt trætte, føler ikke jeg har nogle kræfter i dem. Det er meget nyt for mig, for har altid kunne gå meget lange ture. Hvad skyldes det problem nu, og er det sclerosen der er på spil?

Svar

Log ind som medlem

Log ind med dit medlemslogin for at få adgang

Log ind

Ikke medlem?

Hvis du giver os din e-mail og telefonnummer, kan du få adgang mod, at du accepterer, at vi kan kontakte dig og fortælle mere om dine muligheder for at støtte scleroseforeningens arbejde

Anmod om adgang