Årsmøde

Aftenens forløb:  Kl. 17.00 generalforsamling  Valg af dirigent  Formandens beretning.  Godkendelse af formandens beretning  Kasserens beretning  Godkendelse af kasserens beretning  Indkomne forslag til anvendelse af Donation fra Lions Holstebro  Valg til bestyrelse  På valg er Allan Høgh Hyldal ( modtager genvalg  Mette de Voss ( modtager genvalg) Om muligt ønskes det at udvide bestyrelsen med 2 medlemmer+ suppleanter  Evt.  Ca. Kl. 18.00 middag  Ca. Kl. 19.00 Challenge og Hope Joan H. Hvass viser billedet og fortæller om at sejle med rundt omkring i verden  Arrangement for frivillige:  17 marts 2019 kl. 10.00  Besøg på B&O museet med guidet rundvisning og bagefter serveres den berømte Olgas biksemad i museets cafe. Tilmelding via Nemtilmeld - link ses på Facebook inden længe  Husk Cafe’ møderne den sidste onsdag i hver måned. Følg med på facebook  Der arbejdes på et arrangement med demonstration af balancevesten. Tid og sted udmeldes senere. Hold øje med hjemmeside og facebook