Feedback, frihed og fede opgaver: Bliv journalistpraktikant hos os!

9. oktober 2020

Vi lover dig, at du kan prøver kræfter med alt - eller du kan fordybe dig i lige præcis dét, du brænder for. Der er rig mulighed for at producere videoer, tid til at skrive lange og udredende artikler, give den gas på social media og smage på presse- og kampagnearbejde. Og så kan du være helt sikker på, at du får al den sparring, du har brug for!

Vi sender bl.a. magasiner ud til 45.000 modtagere fire gange årligt, producerer videoer og stories til vores 53.000 følgere på Facebook og producerer videoer og podcasts om alt fra livet med sclerose til den seneste forskning.

Men du skal næsten høre fra de mest kompetente stjerner på området, hvad man laver som journalistpraktikant i Scleroseforeningen. Nemlig vores nuværende og tre af vores tidligere journalistpraktikanter. Klik på videoerne lige herunder - og tag endelig fat i os!

Praktikantvideo
Sascha er den nuværende praktikant i Scleroseforeningen.
Praktikvideo
Cæcilie var journalistpraktikant i Scleroseforeningen i hele 2018.
Sara fortæller om Scleroseforeningen
Sara var journalistpraktikant i Scleroseforeningen i hele 2017.
Ninett fortæller om Scleroseforeningen
Ninett var journalistpraktikant i Scleroseforeningen i hele 2016.
personer i Scleroseforeningens kommunikationsafd.
Vores tidligere journalistpraktikant Ninett har klippet en lille stemningsvideo sammen med et fåtal af alle de oplevelser, hun havde i sin praktiktid. Og det gik bestemt ikke stille for sig (-;

Tag fat i os!

Vil du vide mere om at være journalistpraktikant i Scleroseforeningen eller har du andre spørgsmål, så kontakt:

Nuværende praktikant Sascha Kael Rasmussen på ska@scleroseforeningen.dk tlf. 23 37 32 23

Redaktør og praktikantvejleder Lea Paghlpa@scleroseforeningen.dk tlf. 21 30 93 01

Læs, hvad vi kan tilbyde dig:

Der er ingen kommentar endnu