Deltagere søges til undersøgelse af MinSundhedsplatform

16. marts 2022

Hvordan kan man optimere systemet MinSundhedsplatform? Det ønsker datalogistuderende Tobias og hans studiegruppe at undersøge, og de har brug for din hjælp. Læs beskrivelsen af deres projekt her.

Motivation for deltagelse

I forbindelse med studiet på datalogi på KU er vi fire unge fyre, der er i gang med et længerevarende projekt, som omhandler en IT-forundersøgelse af systemet MinSP (MinSundhedsplatform). Helt grundlæggende vil vi gerne kommunikere med alle parter, der har noget at gøre med platformen og høre hvilke oplevelser de har af produktet samt hvilke mulige forbedringer, der er at lave.

Om din deltagelse

Lige nu har vi kontakt med afdelingen under Region Hovedstaden, der står for MinSP. Som deltager må du gerne have brugt MinSP mindst én gang før. Det ideelle ville være daglig- og/eller ugentligt brug af platformen. Vi kunne godt tænke os at interviewe jer om appen og høre, hvad I synes, der fungerer godt og dårligt. Vi vil gerne åbent drøfte, hvilke teknologiske muligheder der eventuelt kunne bruges, så både du får indsigt i, hvad vi laver, og du kan komme med feedback. Derudover, kunne vi godt tænke os at gøre dette med dig 1-4 gange til juni (efter jeres tidsplan).

Kontakt: Tobias Brunbjerg Alsgaard Andersen, Tlf. 42444939 eller e-mail: tobiasalsgaard@gmail.com

Der er ingen kommentar endnu