Her kan du få hjælp til Digital Post
Fra den 1. november 2014 skal alle kunne modtage breve fra det offentlige. Her er en guide til, hvor du kan finde hjælp til at oprette den digitale postkasse

Du kan i dag vælge at tilmelde dig Digital Post enten på borger.dk’s forside eller i e-Boks, hvis du allerede er tilmeldt der. På borger.dk findes en række videoer og trin-for-trin-vejledninger, som kan hjælpe dig i gang med at bruge den nye digitale postkasse.
Alle, som ikke har tilmeldt sig, vil i løbet af august og september modtage et papirbrev om, at der er ved at være tid. Hvis du ikke selv tilmelder dig, bliver du automatisk tilmeldt den 1. november. Det betyder, at du da ikke længere vil modtage papirpost fra din kommune, sygehuset eller SKAT.
Fritagelse fra Digital Post
Der er dog stadig mulighed for at blive fritaget for Digital Post. For at blive det, skal du møde op hos Borgerservice.
Du har mulighed for at give andre, eksempelvis din ægtefælle eller andre familiemedlemmer, adgang til at læse din digitale post. Det kan du gøre hos Borgerservice, på e-Boks.dk eller via borger.dk/digitalpost.
Hvis du har svært ved at læse, er der mulighed for at få de digitale breve læst op. Det sker gennem et værktøj, ”Adgang for Alle”.
Brug for mere hjælp?
Du kan altid henvende dig hos Borgerservice eller på dit lokale bibliotek, hvis du har behov for mere hjælp. Desuden har Digitaliseringsstyrelsen oprettet telefonlinjer, som kan hjælpe dig, hvis du oplever problemer.