PA til Scleroseforeningen

Sclerose er en uhelbredelig, fremadskridende og invaliderende sygdom, som rammer flere og flere danskere, men der er håb – og det er her, du kommer ind i billedet. Vi leder nemlig efter en dynamisk og knivskarp PA, som vil være med til at arbejde for en verden uden sclerose.

Du får et spændende, alsidigt job med mange selvstændige opgaver. Du kommer til at arbejde tæt sammen med foreningens administrerende direktør og den øvrige ledelse. Din opgave bliver at strukturere og koordinere mange forskellige opgaver. Du skal derfor kunne arbejde selvstændigt og trives med en alsidig og spændende hverdag.

Dine ansvarsområder:

• Sekretariatsopgaver for foreningens tre virksomheder: Scleroseforeningen, Sclerosehospitalet og Dronningens Ferieby, herunder mødeplanlægning, koordinering af dagsordener, referater og opfølgning
  • Korrespondance med samarbejdspartnere
  • Koordinere briefs i forbindelse med eksterne oplæg og møder
  • Koordinere administrative opgaver i forbindelse med foreningens formandskab, hovedbestyrelse og delegeretforsamling
  • Udarbejde, samle og færdiggøre præsentationer
  • Organisere foreningens delegeretforsamling, folkemødeaktiviteter og andre større arrangementer
  • Varetage kontakt til advokater, bobestyrer mv. i forbindelse med arvesager
  • Daglig kalenderplanlægning for foreningens administrerende direktør

Derudover rummer arbejdet som PA, at du formår at løse opgaver, som kan gå på tværs af afdelingerne i sekretariatet.

Hvem er du?

• Du har nogle års erfaring fra en lignende stilling i det private erhvervsliv eller en organisation
  • Du har en relevant administrativ uddannelse måske på bachelorniveau
  • Du er udpræget selvstændig og har et forrygende overblik og styr på tingene
  • Du er eminent til dansk retskrivning og er god til skriftlig kommunikation
  • Du taler og skriver engelsk
  • Du er servicemindet og aktivt løsningsorienteret i din tilgang til opgaver
  • Du skaber god struktur, kvalitet og overblik i arbejdet
  • Du har solide relationelle kompetencer
  • Du trives godt med og har gode kompetencer i skriftlig kommunikation
  • Du er IT-kompetent og superbruger i Office 365
  • Du har sans for humor, er energisk og trives på en arbejdsplads, hvor tempoet kan være ret højt

Til gengæld kan vi tilbyde dig et spændende job med mening, hvor du i det daglige arbejder tæt sammen med foreningens direktør og chefgruppe. Stillingen er som udgangspunkt 37 timer ugentligt, og vi tilbyder løn efter kvalifikationer. Du kan ringe eller skrive til administrerende direktør Klaus Høm på tlf. 40 46 34 46, kho@scleroseforeningen.dk. Send din ansøgning på mail: job@scleroseforeningen.dk senest d. 13. juni kl. 12.00. Vi glæder os til at se din ansøgning.