Foredrag med læge Jerk Langer

Alt hvad du bør vide om antiinflammatorisk kost

Kom med til et underholdende og inspirerende foredrag med

læge Jerk Langer i Scleroseforeningen Randers

Mandag d. 11. november kl. 18.00 – 20.00

På Hjernecenter Randers Bakkevej 1, 8920 Randers NV

Hvad går det ud på? Hvordan bliver du selv hjulpet og får det bedre?

Bliv inspireret af kloge valg i hverdagen uden løftede pegefingre.

”Det er hverken kompliceret eller svært, men handler om simple principper, som du nemt indpasser i hverdagen," siger læge Jerk W. Langer med udgangspunkt i sine bestsellerbøger.

Smid overflødige kg uden sult. Slip for smerter. Bliv friskere i hverdagen. Modvirk grundtrætheden ved sygdom. Få styr på blodsukker, hud, blodtryk, kolesterol, tarmflora og fordøjelse. Husk bedre. Se yngre ud. Brug måske mindre medicin. Lev længere. Og vær rask, glad og aktiv imens, lyder det fra lægen.

Det bliver både oplysende, underholdende og inspirerende. Undervejs får du mange praktiske råd, et par gode grin, samt venlige puf bagi. Ingen tomme løfter eller alternativ snik-snak, men reel viden og konkrete løsninger. Samt lejlighed til at stille alle de spørgsmål du vil.

Der vil være mulighed for at komme og spise kl. 17.15, hvor vi er vært ved et anti-inflammatorisk måltid, inden vi bliver inspireret af læge Jerk Langer.

Tilmelding nødvendigt senest 4. november via NemTilmeld:

Eller til Bodil Bjerre på e-mail: bkbjerre@gmail.com eller mobil: 2210 2398

Vi glæder os til at se jer til en inspirerende aften

Lokal afdeling Randers

Scleroseforeningen