Gå til hovedindhold

Sådan får du ny adgangskode

Kort fortalt

Hvis det er første gang du skal logge ind, eller du gerne vil have ny adgangskode, så kan du herunder finde trin for trin vejledning til at gøre dette.

Ønsker du at købe billetter til medlemspris, så skal du være logget ind.

Fejl i bestilling med Internet Explorer

Hvis du bruger Internet Explorer, kan nogle af udgaverne, særlig den gamle udgave af Edge og fra IE 10 og ældre, volde problemer ved genbestilling.

Browsere vi anbefaler

Vi anbefaler du downloader en anden browser f.eks. den nye Edgechrome eller firefox.
Du kan klikke på navnene for at hente en eller flere browsere.

    Sådan får du ny adgangskode

  • Jeg er medlem og har ikke været logget ind før

    Hvis du ikke har modtaget en mail fra noreply@scleroseforeningen.dk med en midlertidig adgangskode, eller kan du ikke finde denne mail kan du få en ny adgangskode ved at følge trinnene herunder.

    1. Klik på log ind knappen i højre hjørne
    2. Her kommer du til en side, hvor du kan indtaste din e-mailadresse.
    3. Klik her på; "Har du glemt din adgangskode" 
    4. I den næste boks, skal du indtaste din mailadresse som er registreret i CRM. og klikke på "Send mig en bekræftelse kode"
    5. Herefter vil vores log ind protal sende dig en mail, med en kode, som du taster ind, og klikker på "Bekræft kode"
    6. Du kan også bede om en ny kode hvis noget er gået galt.
    7. Når du har klikket "bekræft kode", vil du blive bedt og at danne en ny adgangkode, som indtastes 2 gange.
    8. Derefter bekræfter portalen den e-mailadresse du har lavet adgangskoden til, klik på "Fortsæt"
    9. Din konto og adgangskode er nu opdateret, og du vil kunne logge ind. Dette enten ved knappe "Log Ind" i hjørnet, eller i fra log ind siden på knappen "Klik her for at logge ind".
  • Jeg kan ikke huske min kode

    For at bestille en ny adgangskode, skal du gøre følgende:

    1. Klik på log ind knappen i højre hjørne
    2. Her kommer du til en side, hvor du kan indtaste din e-mailadresse.
    3. Klik her på; "Har du glemt din adgangskode" 
    4. I den næste boks, skal du indtaste din mailadresse som er registreret i CRM. og klikke på "Send mig en bekræftelse kode"
    5. Herefter vil vores log ind protal sende dig en mail, med en kode, som du taster ind, og klikker på "Bekræft kode"
    6. Du kan også bede om en ny kode hvis noget er gået galt.
    7. Når du har klikket "bekræft kode", vil du blive bedt og at danne en ny adgangkode, som indtastes 2 gange.
    8. Derefter bekræfter portalen den e-mailadresse du har lavet adgangskoden til, klik på "Fortsæt"
    9. Din konto og adgangskode er nu opdateret, og du vil kunne logge ind. Dette enten ved knappe "Log Ind" i hjørnet, eller i fra log ind siden på knappen "Klik her for at logge ind".

     

  • Jeg vil gerne skifte min adgangskode

    For at bestille en ny adgangskode, skal du gøre følgende:

    1. Klik på log ind knappen i højre hjørne
    2. Her kommer du til en side, hvor du kan indtaste din e-mailadresse.
    3. Klik her på; "Har du glemt din adgangskode" 
    4. I den næste boks, skal du indtaste din mailadresse som er registreret i CRM. og klikke på "Send mig en bekræftelse kode"
    5. Herefter vil vores log ind protal sende dig en mail, med en kode, som du taster ind, og klikker på "Bekræft kode"
    6. Du kan også bede om en ny kode hvis noget er gået galt.
    7. Når du har klikket "bekræft kode", vil du blive bedt og at danne en ny adgangkode, som indtastes 2 gange.
    8. Derefter bekræfter portalen den e-mailadresse du har lavet adgangskoden til, klik på "Fortsæt"
    9. Din konto og adgangskode er nu opdateret, og du vil kunne logge ind. Dette enten ved knappe "Log Ind" i hjørnet, eller i fra log ind siden på knappen "Klik her for at logge ind".

     

  • Siden siger min kode ikke virker

    Enten er der sket en fejl, eller nogle har forsøgt at logge ind som dig.

    Men du kan bestille en ny kode, og igen få adgang

    1. Klik på log ind knappen i højre hjørne
    2. Her kommer du til en side, hvor du kan indtaste din e-mailadresse.
    3. Klik her på; "Har du glemt din adgangskode" 
    4. I den næste boks, skal du indtaste din mailadresse som er registreret i CRM. og klikke på "Send mig en bekræftelse kode"
    5. Herefter vil vores log ind protal sende dig en mail, med en kode, som du taster ind, og klikker på "Bekræft kode"
    6. Du kan også bede om en ny kode hvis noget er gået galt.
    7. Når du har klikket "bekræft kode", vil du blive bedt og at danne en ny adgangkode, som indtastes 2 gange.
    8. Derefter bekræfter portalen den e-mailadresse du har lavet adgangskoden til, klik på "Fortsæt"
    9. Din konto og adgangskode er nu opdateret, og du vil kunne logge ind. Dette enten ved knappe "Log Ind" i hjørnet, eller i fra log ind siden på knappen "Klik her for at logge ind".

    Hvis dette ikke virker bedes du kontakte vores medlemsservice, som vil kunne hjælpe dig videre.

    Dette kan gøres på:

    mail: info@scleroseforeningen.dk

    telefon: 36463646 (man-tors 08-16, fre. 08-14)

     

Relateret indhold