Nyheder| Efteråret 2019

Kære medlemmer,

Hermed efterårets nyhedsbrev med sidste nyt...

Sammen mod sclerose

Først og fremmest en stor TAK til indsamlerne ved årets store landsindsamling. Silkeborg fik samlet over 22.000 kr. ind, plus hvad der kom ind via Mobilpay og SMS. Rigtigt flot, tak for indsatsen!

Vi er kommet på Facebook

Vi har lavet en ny Facebook side til erstatning af den gamle, som vi ikke kunne få adgang til...den finder du her: Scleroseforeningen Silkeborg Lokalafdeling

Her kan du komme med ideer, kommentarer, ris og ros. Det er også muligt at komme i direkte kontakt med bestyrelsen.

Kommende arrangementer:

29. Okt. ‘Kærlighedens kraft’ med Lene Varming. Der er stadig ledige pladser.

26. Nov. ‘Julebanko’ med Lucia optog.

26. Jan. ‘Nytårskur’ på Scandic.

Vi arbejder lige nu på forårets arrangementer, hvor temaet er ‘Ud i naturen’, nu hvor Silkeborg er ‘Danmarks Outdoor Hovedstad’...hvis I har nogen kommentarer eller ideer til dette, så brug FB siden...

Frivillighed

Vi vil endnu engang opfordre til at hjælpe til som frivillig. Er du eller kender du nogen som har lyst til give en hånd med ved arrangementer eller planlægning af events, så henvend jer til Ole Nørtoft, som er vores frivillige ansvarlig.

Hjælp hinanden

Husk at nyhedsbrevet nu kun sendes ud digitalt, så hvis I har kendskab til nogen af vores medlemmer der ikke modtager brevet så send deres navn og mail til Diana eller send dette nyhedsbrev videre til dem...og har de ikke adgang til en PC, kender de sikkert nogen der har...og ellers...så hjælp dem..! Vi kan alle risikere at blive så dårlige at vi har brug for venlig hjælp fra hinanden.

Vi glæder os til at se jer til nogle af vores arrangementer fremover og ønsker jer alle et godt efterår.