Hvordan vinder min skole?
Her kan du læse mere om, hvordan netop din skole sikrer sig præmien og hvilke vilkår og betingelser, der er gældende for at vinde. Nederst på siden kan du få mere information om, hvor du modtager din indsamlingsbøtte m.m.
Flest indsamlere, størst chance for at vinde
For at vinde fredagsbaren til jeres SOSU-skole, skal I have mindst 10 indsamlere på gaden den 10. september og samle ind. Gør I det, udløser det et lod pr. indsamler i puljen og I er med i lodtrækningen om præmien.
Herefter udløser hver indsamler I har på gaden 2 lodder i puljen. Det betyder:
11 indsamlere: 12 lodder
12 indsamlere: 14 lodder
13 indsamlere: 16 lodder
20 indsamlere: 30 lodder
osv.
SÅ: spred budskabet på din skole, og få så mange med ud at samle ind, som I kan.
Offentliggørelse af vinder
Vinderen offentliggøres onsdag den 13. september 2023 samt direkte besked.
Vilkår og betingelser
- Alle elever og lærer på en SOSU-skole kan deltage i konkurrencen.
- Er du tilmeldt gennem din skole, er du samtidigt automatisk tilmeldt Scleroseindsamlingen.
- For at en indsamler kan udløse lodder, skal indsamleren udover at være tilmeldt OGSÅ gå ruten på indsamlingsdagen og aflevere indsamlingsbøtten hos indsamlingslederen.
- Det er muligt at være tilmeldt via en event rute
- præmien er gyldig 1 år med dag 1 på indsamlingsdagen.
- Præmien udbetales ikke i kontanter.
-
Hvornår må jeg samle ind?
Scleroseindsamlingen er søndag den 10. september 2023. Du må samle ind på din rute denne dag mellem kl. 10.00-16.00.
-
Hvordan tilmelder jeg mig?
Du kan tilmelde dig og vælge din egen rute på www.sammenmodsclerose.dk/sosu
- Find din skole på listen
- Tilmeld dig
- Når du er tilmeldt via din skole har du dermed tilmeldt din skole
-
Hvordan får jeg fat i min indsamlingsbøtte?
Du modtager din indsamlingsbøtte med posten.
Vi sender de første bøtter i august, og herefter løbende frem til indsamlingen.
Udover det antal indsamlingsbøtter, du har bestilt, vil du også modtage et print af din rute, klistermærker med badges og et par gode tips til at gøre det til en rigtig god dag.
-
Hvor og hvornår afleverer jeg min indsamlingsbøtte?
Du afleverer din indsamlingsbøtte til din lokale indsamlingsleder på indsamlingsdagen senest kl. 16.00.
Når du tilmelder dig, vil du modtage en mail med login til din indsamlingsside.
På siden kan du finde kontaktoplysningerne på din indsamlingsleder og adressen på det sted, hvor du skal aflevere din indsamlingsbøtte.
-
Hvad hvis jeg ikke har modtaget min indsamlingsbøtte med posten?
Vi begynder først at sende indsamlingsbøtterne ud i august, så hvis du har tilmeldt dig i god tid, må du væbne dig med lidt tålmodighed.
Når vi har sendt bøtten afsted, vil du modtage en sms fra os, med besked om at den er på vej.
Har du ikke fået din bøtte eller hørt fra os et par uger før indsamlingen, så ring til os på 36463646 eller send en mail til indsamling@scleroseforeningen.dk.
Husk at oplyse dit indsamler-ID, som du finder ved at logge på som indsamler. -
Skal jeg være over 18 år for at samle ind?
Nej. Både børn og unge er selvfølgelig meget velkomne!
De eneste krav er, at børn under 11 år følges med en voksen, og børn og unge mellem 11 og 18 år skal følges ad to og to.
-
Hvor lang tid tager det at samle ind?
En rute tager ca. 2-3 timer i gennemsnit at gå. Men husk, at det ikke er vigtigt, om du går hele ruten. Det vigtigste er, at du går det, som du har lyst til, og at du har en god dag.
Hvert et skridt og hver en dørklokke gør en forskel.
-
Hvad hvis jeg bliver forhindret i at gå min rute?
Bliver du forhindret i at samle ind, så skriv til os på indsamling@scleroseforeningen.dk eller ring til 36463646.
Husk at angive dit indsamler-ID som du finder på din indsamlingsside.
-
Mangler du fortsat svar på et spørgsmål?
Så svarer vi dig gerne.
Skriv til indsamling@scleroseforeningen.dk eller ring på tlf. 36 46 36 46. Vi har telefonerne åbne kl. 8.00-16.00 mandag til torsdag og kl. 8.00-14.00 fredag.