Hvordan vinder min skole?

Her kan du læse mere om, hvordan netop din skole sikrer sig præmien og hvilke vilkår og betingelser, der er gældende for at vinde. Nederst på siden kan du få mere information om, hvor du modtager din indsamlingsbøtte m.m.

Flest indsamlere, størst chance for at vinde

For at vinde fredagsbaren til jeres SOSU-skole, skal jeres skole have mindst 10 indsamlere på gaden den 11. september og samle ind. Gør I det, udløser det et lod pr. indsamler i puljen og I er med i lodtrækningen om præmien. Tilmelder i flere indsamlere som er ude at samle ind på dagen kan I få endnu flere lodder i puljen. Har I 11 indsamlere ganger vi med 2 og I får 22 lodder. Når I op på 20 indsamlere ganger vi med 3 osv.
Dvs.:

10 indsamlere giver 10 lodder
11-19 indsamlere: vi ganger med 2
20-29 indsamlere: vi ganger med 3
30-39 indsamlere: vi ganger med 4

osv.

SÅ: spred budskabet på din skole, og få så mange med ud at samle ind, som du kan.

Saml ind, og deltag i konkurrencen

Find din skole, og tilmeld dig som indsamler

Offentliggørelse af vinder

Vinderen offentliggøres på www.sammenmodsclerose.dk/SOSU onsdag den 14. september.

Vilkår og betingelser

• Alle elever på en SOSU-skole kan deltage i konkurrencen.
  • Er du tilmeldt gennem din skole, er du samtidigt automatisk tilmeldt Scleroseindsamlingen.
  • for at en indsamler kan udløse lodder skal indsamleren udover at være tilmeldt OGSÅ gå ruten på indsamlingsdagen og aflevere indsamlingsbøtten hos indsamlingslederen.

Den vindende SOSU-skoles ansvar i forbindelse med præmien

COMEDY SHOW: Det er den vindende skoles eget ansvar at planlægge og gennemføre arrangementet. Dvs. at det er SOSU-skolens ansvar at planlægge og booke Oliver Stanescus show med B Entertained. Scleroseforeningen formidler kontakten, men er ikke ansvarlig for gennemførelse af comedyshowet. Den vindende SOSU-skole skal kunne facilitere showet og stille lokaler til rådighed med tilhørende scene eller podie. Det er B Entertained der godkender faciliteterne. Scleroseforeningen forpligter sig kun på formidlingen af kontakten til Oliver Stanescus manager B Entertained. Den vindende SOSU-skole står for alle øvrige udgifter forbundet med arrangementet bortset fra Oliver Stanescus comedy show.

FADØL: på samme måde som ovenfor er det den vindende skoles eget ansvar at planlægge og aftale booking med leverandør. Scleroseforeningen formidler kontakten og betaler udgiften for drikkevarer og levering.

Læs mere om præmien her