Præmie til vinder-skolen

I Scleroseforeningen sætter vi KÆMPE stor pris på, at jeres skole stiller op til Scleroseindsamlingen og samler ind for en verden uden sclerose. Derfor har vi en præmie på højkant.

En fredagsbar til dig og dine studiekammerater!

... eller en onsdagsbar eller hvad der nu passer til jer. Uanset hvad, så handler Scleroseindsamlingen om fællesskab. Den 11. september går vi sammen for en verden uden sclerose og fordi I går med, vil vi gerne bakke op om fællesskabet på jeres skole. Derfor udlover vi et stand-up comedy med Oliver Stanescu og hans show: Kronisk syg sjov. Han kommer ud til jer og vi sørger for, at der er fadøl nok til jer alle.

Læs mere om, hvordan din skole kan vinde præmien HER

Om showet Kronisk syg sjov

Kronisk syg sjov er Oliver Stanescus første stand up-special og handler om Olivers eget liv, sygdom, parforhold og lysten til altid at have det sjovt. Hvordan det er at være 29 år gammel og være den ”stolte” indehaver af to kroniske lidelser, og samtidig være fyldt med drømme om hvordan livet skal udforme sig, trods nogle bump på vejen.

Tilmeld dig Scleroseindsamlingen HER

Oliver udtaler om showet:

”Jeg synes, det her show er det sjoveste, jeg nogensinde har lavet, samtidig med det handler om noget, der betyder noget. Det er her, jeg synes comedy bliver allerbedst. Comedy skal altid være sjovt – det er det, der definerer det – men når det også kan røre ved noget i folk, samtidig med de griner, synes jeg det bliver allerbedst. Det synes jeg, at jeg har ramt med dette show. ”

Om Oliver Stanescu

Oliver Stanescu er en fremragende komiker, der debuterede på stand up-scenen i 2017og samme år vandt han talentkonkurrencen ”de nyeste nye”. Siden da er det gået rigtig stærkt. I 2021 slog Oliver Stanescu sit navn fast i stand up-branchen med sin optræden til Zulu Comedy Galla. Oliver har derudover optrådt adskillige gange på Tv2 og Tv2 Zulu, og i 2021 kom han i finalen i DM i stand up.

Heino Hansen siger om Oliver: “Hårdtarbejdende open mic komiker. Ydmyg tilgang til faget, meget talentfuld komiker.” (2019)

Kendt fra:

• Melvin Kakooza Show 2022