Meta sundhed

Foredrag med fokus på forbindelsen imellem kroppen og tanker/følelser.

Hvorfor bliver vi syge – hvorfor mig?
METAsundhed ,der er baseret på videnskabelig dokumenteret forskning, er en ny forståelsesmodel for, hvordan krop, hjerne og sind påvirker hinanden gensidigt. Via METAsundhed sker der en biologisk bevidsthed og ny indsigt om, hvad der foregår i kroppen under et sygdomsforløb, og hvorfor vores symptomer opstår.

Symptomer i kroppen er ledetråde til konflikter i fortiden, og en af styrkerne ved METAsundhed er, at den giver et overblik over lægekunsten, der fandtes inden den kemiske medicin kom til verden - nemlig at styrke kroppens egne selvhelbredende kræfter.

Uanset hvilken fysisk sygdom, ubalance eller skavank der eksisterer, kan psyken kobles på den historie, der har været medvirkende til at processen er startet. Ved at forstå hvordan psyken og den fysiske krop hænger sammen, opstår der en mulighed for at slippe de fysiske symptomer og sygdommen, igennem terapeutisk arbejde med forskellige dele af bevidstheden.

Deltag på denne spændende rejse igennem kroppen og sindet, og bliv klogere på en ny forklaring om hvorfor vi har sygdomme og symptomer!

se mere her : https://scleroseforeningen.dk/sites/scleroseforeningen.dk/files/metasun…

Foredragsholder: John Rhodes

Det foregår i Herlev Medborgerhus den 25.10.17 fra 19-21.

Tilmelding ; mail til k2b@youmail.dk eller sms til 29642463

metasundhed.pdf