Hvem er vi?

Scleroseforeningen er en patientforening med næsten 100 ansatte og med sekretariat i Valby.

I Afdeling for Forskning og Udvikling indsamler vi viden om livet med sclerose gennem forskning, analyse og evaluering, og vi samarbejder med de øvrige afdelinger i foreningen med at omsætte denne viden, så den kommer mennesker med sclerose bedst muligt til gode.

Dine arbejdsopgaver

Dine arbejdsopgaver vil spænde bredt og vil inkludere administrative opgaver i forbindelse med vores forskningspuljer, planlægning og koordinering af møder og medlemstilbud, samt opgaver i forbindelse med forsknings- analyse og evalueringsprojekter, herunder litteratursøgning, udarbejdelse af spørgeskemaer, transskribering, databehandling, afrapportering med mere.

Hvem er du?

Du er studerende på en sundheds- eller samfundsfaglig uddannelse, for eksempel Folkesundhedsvidenskab, den Sundhedsfaglige Kandidatuddannelse, Sociologi eller en anden relevant uddannelse, hvor du har særlig interesse for sundhedsområdet, samt har kvalitative såvel som kvantitative kompetencer med fra din uddannelse. Vi forestiller os, at du er i den sidste del af din bacheloruddannelse eller i starten af kandidaten. Du er god til at arbejde selvstændigt og struktureret og kan håndtere mange forskellige arbejdsopgaver.

Som studentermedhjælper i Forskning og Udvikling bliver du en del af en velfungerende arbejdsplads med højt til loftet og gode kollegaer.

Ansættelsesforhold

Arbejdstid er 15 timer om ugen, som kan tilrettelægges fleksibelt. Opstart 1. april. Læs mere om, hvordan du søger stillingen i bunden af denne side.

Om Scleroseforeningen som arbejdsplads

Din ansøgning

Ansøgningsfristen er 6. marts 2024. Ansøgningen sendes til job@scleroseforeningen.dk med ‘Studentermedhjælper Forskning og Udvikling’ skrevet i emnefeltet.

Samtaler afholdes i uge 11 og 12.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte specialkonsulent Marie Lynning mly@scleroseforeningen.dk / tlf. 24990573 eller afdelingschef Nana Folmann Hempler nfo@scleroseforeningen.dk / tlf. 40732591.