Udgifter forbundet med indsamlingen
Alle lokalafdelinger vil fra Scleroseforeningen modtage et tilskud på 1.000 kroner.
Du – som koordinator – får udbetalt beløbet ved at tage kontakt til lokalafdelingens kasserer.
Beløbet skal bruges til at dække gebyr i forbindelse med girokort-betaling (læs mere under dine opgaver i forbindelse med afhentning). Derudover må du - som koordinator - vurdere om beløbet skal bruges til benzintilskud eller evt. til en lille snack/ lettere servering ifm. 'infomøderne' for indsamlerne.
Som udgangspunkt kan kørsel i forbindelse med de frivilliges indsats ved butiksindsamlingen ikke godtgøres. Det må derfor bero på koordinatorens fornuftige vurdering, hvilke områder der kan dækkes, uden at det kræver alt for meget kørsel. Dog SKAL vi ud i kædebutikkerne, som sekretariatet har lavet aftale med.
Der udbetales ikke et særskilt beløb til dig som koordinator. Sekretariatet forsøger at undgå, at du får udgifter til print, porto m.v. ved at sende rigeligt kopier af diverse lister osv. Skulle der opstå enkelte print- og portoudgifter og eller lignende, kan de dækkes ud fra de 1.000 kr. Kommer du til at mangle materialer, er du velkommen til at kontakte Jenny Gren Pilgaard, jpi@scleroseforeningen.dk, tlf.: 24 99 05 86.