Er du allerede frivillig?

Hvis du allerede er frivillig i Scleroseforeningen, kan du finde inspiration og materiale til dit frivillige arbejde på Frivilligportalen.

Gå til Frivilligportalen

Det får du ud af at være frivillig:

• Du gør en forskel, der virkelig betyder noget for andre
  • Positive oplevelser, sjovt samvær og nye venskaber
  • Du er med til at skabe store resultater
  • Personlig udvikling og nye kompetencer
  • Erfaring til dit CV
Kontakt os

Stærkt lokalt sammenhold

Som medlem af Scleroseforeningen er du automatisk tilknyttet en lokalafdeling, der arrangerer lokale aktiviteter for mennesker med sclerose og deres pårørende. Og du kan være med! Kontakt din lokalafdeling for at høre mere om, hvordan du kan bidrage.

Find din lokalafdeling
En mand i hvid T-shirt og en kvinde i blå skjorte smiler mod noget, der foregår ude af billedet

Vi har brug for dig

Din frivillige indsats betyder, at vi kan være til stede lokalt med meningsfulde tilbud om netværk, oplysning og oplevelser til mennesker med sclerose og deres pårørende. Sammen kan vi også samle endnu flere penge ind til forskning i sclerose og patientstøtte, som betyder, at vi kan tilbyde vores medlemmer gratis psykologhjælp og socialrådgivning, når de står i situationer, hvor livet er svært.

Din frivillige indsats gør en kæmpe forskel.