Velkommen til Sammen.digitalt

I en tid med Covid-19 skal vi finde nye måder at være sammen på. Derfor har vi samlet en række digitale muligheder, som kan bruges, når vi skal være sammen digitalt i lokalafdelingerne. På Sammen.digitalt finder du alt det, som du skal bruge, hvis du skal holde møder i lokalafdelingen og lave online aktiviteter for de lokale medlemmer.

Online aktiviteter kan være foredrag, banko, pårørendegrupper og virtuelle møder – kun din fantasi sætter grænser – og meget er muligt ved hjælp af de digitale løsninger, der allerede findes.

Brug for hjælp

Vi er klar til at hjælpe dig med dine online aktiviteter. Vi har uddannet frivillige online agenter, som kan hjælpe dig med dine lokale aktiviteter.

Klik her for at se vores online agenter.

Hvis du tænker, at det også er noget for dig at hjælpe lokalafdelingerne med deres online aktiviteter, så kontakt os på 36463646 eller Anders Reitov på are@scleroseforeningen.dk

Lad os høre om dine ideer

Hvis du tænker, at der mangler noget, eller du har gode ideer til online aktiviteter, så tag kontakt og lad os sammen udvikle dét, som du har på hjertet. Du kan enten kontakte en af online agenterne eller Anders Reitov på are@scleroseforeningen.dk