Lokalafdelingens bestyrelse

Som frivilligt bestyrelsesmedlem i en lokalafdeling er du valgt på årsmødet af områdets medlemmer. Bestyrelsen leder det frivillige, lokale sclerosearbejde i det område lokalafdelingen dækker og er på den måde kernen i det lokale arbejde.

Som bestyrelsesmedlem i Scleroseforeningen skal du sætte dig ind i de rammer og vedtægter, der er for det lokale arbejde. Det finder du alt sammen her på siden.

Online møder og aktiviteter

Sammen digitalt

Vi guider til, hvordan I kan bruge digitale løsninger, når I skal være sammen digitalt til møder og online aktiviteter i lokalafdelingerne.

Gå til side
Frivillighed

Du gør en forskel

Vi ved, at det betyder noget at møde andre, der har sclerose tæt inde på livet. At man ikke behøver at forklare sig. Vi ved, at det giver hjælp og inspiration at få ny viden. Den forskel gør du!