Camps er Scleroseforeningens fantastiske medlemstilbud

CAMPS 2020

Alle camps har grundet Corana være aflyst. Vi planlægger nye camps til år 2021

Vil du gerne udfordre dig selv og samtidig møde andre mennesker, som også har sclerosen tæt inde på livet, så er Camps måske noget for dig!
På alle Camps er indlagt tid til at udveksle erfaringer om en hverdag med sclerose, både som menneske med sclerose og som pårørende.

Weekenderne er økonomisk støttet af Scleroseforeningen, og er i samarbejde med ansatte i foreningen, arrangeret af kompetente frivillige som har en nær relation til sclerose.

Se alle camps i listen øverst til venstre.

Arrangørgrupperne bag Camps

De fem forskellige grupper, der arrangerer Camps, nedsættes for et år af gangen og sammensættes blandt de interesserede frivillige, der har noget at byde ind med i forhold til de fem temaer på Camps.

Det tilstræbes, at der er en vis kontinuitet i temaerne, men at der sker en løbende udskiftning eller tilføjelse til arrangørgrupperne, så vi sikrer, at Camps ikke er ens fra år til år.

Årets Camps evalueres i slutningen af hvert år, hvor der også bliver truffet beslutning om næste års Camps, og hvem der skal sidde i arrangørgrupperne.

Har du nye idéer til Camps?

Vi er altid åbne for nye ideer, så hvis du har en ide til afvikling af en af de fem Camps, så hører vi gerne fra dig. Det gælder også, hvis du kunne tænke dig at være en del af en af arrangørgrupperne til næste års Camps. Der er deadline for næste års arrangørgrupper i oktober måned, så hvis det kunne være noget for dig, så send gerne en mail til Mikael Freund på mfr@scleroseforeningen.dk

Camps er Scleroseforeningens aktivitetsweekender