Camp Pårørende den 28.-30. oktober 2022

Camp Pårørende er en weekend for dig, som er ægtefælle eller kæreste med en som har sclerose. Du skal bare være medlem af Scleroseforeningen.

Vi har en hel weekend i Dronningens Ferieby, hvor fokus er den pårørendes vinkel på at have sclerose tæt inde på livet. Her vil der være rig mulighed for at snakke med ligesindede omkring nogle af de glæder, sorger og problemstillinger, som du, som kæreste/ægtefælle, oplever i din dagligdag.

En weekend for pårørende

Har du lyst til at møde andre pårørende? Camp Pårørende er en weekend for dig, som er ægtefælle til eller kæreste med en partner med sclerose. Her kan du møde andre pårørende, som står i de samme situationer som dig.

Du vil udveksle erfaringer og drøfte, hvad der rører sig i det daglige hos dig som pårørende. Weekenden er et frirum, hvor du kan tale om både svære og gode oplevelser ved at stå på sidelinjen til et menneske med sclerose. I løbet af weekenden får du muligheden for at danne netværk med andre pårørende på tværs af landet og få talt, debatteret og grint en masse. Fredag bruger vi tiden på at ryste os sammen og

Du kan læse mere om weekenden i programmet herunder.

Vi glæder os til at se dig!

Holdet bag:
Ann-Sofie Giannini, Carl Egon Jensen og Marianne Birkmose

Dato

28.-30. oktober 2022

550 kr. per person, som inkluderer 6 x måltider, 2 x overnatninger og foredrag.

Du skal være medlem af Scleroseforeningen for at kunne deltage.

Indkvartering

I skal overnatte i hyggelige huse, hvor I skal bo sammen 3 personer.

Hvert hus har et fuldt udstyret køkken i kombination med opholdsstue, entre med vaskemaskine og tørretumbler og to badeværelser. Husene er udstyret med TV og WiFi samt brændeovn og en lille terrasse. Fra tidligere erfaringer ved vi, at det kan være rart at medbringe lidt te, kaffe, drikkevarer, snacks, og hvad man ellers kan have lyst til. Bemærk dog, at det kun er tilladt at medbringe egne drikkevarer i hytterne – ikke i fælleslokalerne.

Læs mere om husene her: www.dronningensferieby.dk/ferieophold/ feriehusene

Linnedpakke

Der er inkluderet en linnedpakke i deltagerprisen. En linnedpakke består af sengelinned og 2 håndklæder.

Måltider

Med i din pris er inkluderet aftensmad fredag, morgenmad, frokost og middag lørdag samt morgenmad og frokost søndag. Det er muligt at købe drikkevarer (sodavand, øl og vin) i løbet af weekenden til fornuftige priser.

Transport

Efter tilmeldingsfristen udsender vi en deltageroversigt. Så håber vi, at I sammen på kryds og tværs kan koordinere fælles transport. Hvis du kommer med offentlig transport, går der en bus fra Grenå Station, der ligger ca. 4 km fra Dronningens Ferieby.

Tilmelding og betaling

Tilmeld dig her: https://sclerose.nemtilmeld.dk/286/

Der er 30 pladser til Camp Pårørende. Du kan senest tilmelde dig fredag den 22. september 2022. Ved tilmelding gælder først til mølle-princippet!

Venteliste

Er der ikke flere pladser, så skriv dig endelig op på venteliste. Der bliver som regel altid nogle pladser ledige op til camp start.

Spørgsmål og svar

Har du spørgsmål til Camp Pårørende, så skriv til info@scleroseforeningen.dk