Camp Pårørende den 5.-7. november 2021!

Vil du med? Camp Pårørende er en weekend for dig, som er ægtefælle eller kæreste med en som har sclerose. Du skal bare være medlem af Scleroseforeningen.

Vi har en hel weekend i Dronningens Ferieby, hvor fokus er den pårørendes vinkel på at have sclerose tæt inde på livet. Her vil der være rig mulighed for at snakke med ligesindede omkring nogle af de glæder, sorger og problemstillinger, som du, som kæreste/ægtefælle, oplever i din dagligdag.

En weekend for pårørende

Weekenden er et frirum, hvor vi taler om både svære og gode oplevelser ved at stå på sidelinjen til et menneske med sclerose. I løbet af weekenden får du muligheden for at danne netværk med andre pårørende på tværs af landet og få talt, debatteret og grint
en masse.

Fredag skal vi rystes sammen og lære hinanden, derfor har vi inviteret en linedancer, hvor vi selv får lov at prøve.

Lørdag får vi besøg af psykolog Margrethe Jungersen med et oplæg om egen-omsorg. Om eftermiddagen kommer der en socialrådgiver forbi, hvor der vil være mulighed for at høre om relevante emner for pårørende. Vi runder eftermiddagen af med et Walk & Talk inden den store festmiddag med hygge og socialt samvær.

Du kan læse mere om weekenden i Programmet

Vi glæder os til at se dig!

Holdet bag:

Rikke Skovfoged, Carl Egon Jensen og Marianne Birkmose

Dato

5.-7. november 2021

Det koster 550 kr. at deltage

Tilmelding

Tilmelding senest 24. september, men du kan komme på venteliste. Der er 30 pladser

Dronningens Ferieby 1
8500 Grenå
www.dronningensferieby.dk

Indkvartering

I skal overnatte i hyggelige huse, hvor I skal bo sammen 3 personer. Alle måltider er inkluderet i prisen. Det er muligt at købe drikkevarer (sodavand, øl og vin) i løbet af weekenden til fornuftige priser.

Spørgsmål

Anders Reitov i Scleroseforeningen: info@scleroseforeningen.dk  eller på telefon 36463646