Online foredrag | TRE - stress- og spændingsforløsende øvelser

TRE -  stress- og spændingsforløsende øvelser

- et virtuelt foredrag om TRE

Har du hørt om TRE? TRE er stress- og spændingsforløsende øvelser, der kan forløse dine kroniske spændinger, stress og traumer. Månedens møde i juni sætter fokus på TRE, hvor du hører om teorien bag og lærer at lave øvelserne i praksis.

Vær med til online medlemsmøde, når psykolog Michael Morin Nissen introducerer TRE (Tension and trauma releasing exercises). TRE består af en række nemme øvelser, der aktiverer kroppens naturlige evne til at ryste og vibrere.  TRE har i mange år været populært blandt mennesker med sclerose, og mange har oplevet, at TRE kan påvirke spasticitet, sclerosetræthed, føleforstyrrelser, smerter og en del andre symptomer.

På webinaret vil du få forklaret, hvordan metoden virker, blive præsenteret for forskningsresultater om TRE og Michael Morin Nissens erfaringer med at lave TRE-øvelser blandt mennesker med sclerose. Derudover får du selvfølgelig en præsentation af, hvordan øvelserne fungerer, så du selv kan opleve, hvordan det føles, når kroppens naturlige evne til at ryste bliver aktiveret.

Vi håber, at du vil se med!

Tid og tilmelding

Onsdag den 9. juni 2021 kl. 19-21

Sted: Online

Tilmeld dig her

Michael Morin Nissen (f.1965) Autoriseret psykolog (Københavns Universitet), trainer i TRE (tension and trauma releasing exercises) fra Tyskland, certificeret bioenergetisk psykoterapeut fra Tyskland (under The International Institute for Bioenergetic Analysis), og videreuddannelse i orgonterapi i Berlin. Jeg er desuden folkeskolelærer med liniefag i idræt og musik.