Har du svært ved at gennemskue dine rettigheder i en patientskadesag, eller har du brug for professionel rådgivning i forbindelse med en sag om forsikring?

Som medlem af Scleroseforeningen har du mulighed for at modtage gratis juridisk rådgivning fra advokatfirmaet Kroer\Fink Advokater.

Du kan få vejledning og hjælp til de juridiske spørgsmål, som kan opstå i forbindelse med erstatnings- eller forsikringssager.

Sådan kommer du i kontakt med en advokat

Kontakt os på 36 46 36 46. Vores telefon er åben fra mandag til torsdag mellem 8 og 16 og fredag mellem 8 og 14. Du kan også sende os en mail på hej@scleroseforeningen.dk med en kort beskrivelse af din sag. Husk at skrive dit telefonnummer i mailen, så du kan blive ringet op. Når du har kontaktet os, sørger vi for, at du kommer i forbindelse med Kroer\Fink Advokater.